FAQ

1. Jak długo trwa realizacja zamówienia? 
Jeśli produkt jest dostępny na magazynie i zamówienie zostało złożone do godziny 16:00 dnia roboczego, to wysyłany jest zazwyczaj tego samego dnia. Nadania na paczkomat In Post realizuję również w weekendy.

2. Czy jest możliwość wykonania innego produktu niż w ofercie, na zamówienie?
Zasadniczo tak, jeśli masz na myśli drobne modyfikacje prezentowanych w sklepie projektów np. inny kolor włóczki, zmiana wielkości. Zapraszam do kontaktu w celu omówienia szczegółów. Zadzwoń 607 870 170 lub napisz sklep@kolorowoowocowo.pl

3. Jak wygląda proces realizacji zamówień personalizowanych?
Długość procesu zależy od stopnia skomplikowania oraz dostępności materiałów. Każdorazowo określam indywidualnie, ile czasu zajmie mi realizacja Twojego niestandardowego zamówienia.

4. Jak dbać o produkty wykonane z włóczki?
Produkty należy prać ręcznie w letniej wodzie z delikatnym detergentem. Unikaj mocnego wykręcania i susz na płasko, aby zachowały swój kształt.

5. Jakie materiały są używane do produkcji?
Kiedy tylko jest to możliwe, wybieram naturalne materiały, takie jak bawełna, wełna, len. Inne materiały, jak akryl czy poliester stosuję wtedy, kiedy nie ma zamienników spełniających założone cechy użytkowe (np. wypełnienie poliestrowe breloczków dla zapewnienia miękkości i sprężystości).

6. Czy wysyłacie za granicę?
Nie, na razie nie ma takiej możliwości.

7. Czy mogę zwrócić produkt, jeśli mi się nie spodoba?
Tak, masz prawo zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty dostarczenia, pod warunkiem że jest w nienaruszonym stanie. Więcej informacji znajdziesz w stopce strony w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Zwroty personalizowanych zamówień nie są możliwe.

8. Czy mogę zamówić większą ilość produktów, np. na prezent lub wydarzenie?
Oczywiście! Przy większych zamówieniach proszę o kontakt telefoniczny pod numer 607 870 170 lub e-mailem na adres sklep@kolorowoowocowo.pl z wyprzedzeniem, aby ustalić szczegóły.

9. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz napisać do mnie przez formularz kontaktowy na stronie sklepu lub bezpośrednio na adres e-mail: sklep@kolorowoowocowo.pl. Możesz też zadzwonić pod numer 607 870 170. Zapraszam :)

10. Czy oferujecie opakowania na prezent?
Tak, większość produktów ma w standardzie opakowania nadające się na prezent bez dodatkowego pakowania. Zawsze przed zakupem obejrzyj wszystkie zdjęcia i oceń, czy to Ci wystarczy.

11. Czy można obejrzeć produkty na żywo?
Na ten moment oferuję sprzedaż wyłącznie online. Jednak chętnie udzielę dodatkowych informacji i zdjęć produktów na życzenie.

12. Czy wystawiacie faktury VAT?
Sprzedaję w ramach działalności nierejestrowanej i ceny w sklepie nie uwzględniają podatku VAT. Nie jestem płatnikiem podatku VAT (podstawa zwolnienia to art. 113 pkt. 1 Ustawy o VAT). Na życzenie (zaznacz checkbox przy zamawianiu) wystawiam rachunki bez VAT.

13. Czy jest możliwość negocjacji ceny?
Tak :) Przy większych zamówieniach możesz negocjować cenę.

14. Czy jeśli wskażę adres doręczenia wprost do osoby, którą chcę obdarować, to do paczki włożycie rachunek?
Bez obaw, nie! Rachunek otrzyma tylko osoba zamawiająca na adres e-mail.